Důvěra mezi účastníky

Vždy byste měli předpokládat, že reakce ostatních účastníků na dané situace nebo akce jsou vždy validní. Nezačínejte hned naštvanou OG komunikaci pokud se ve hře stane (z vašeho pohledu) něco proti pravidlům. V takovém případě navštivte svého velitele frakce nebo nejbližšího Org (=organizátor), který věc předá dál.

Příklad: Hráč Pepa střelí hráče Frantu, ale Franta nereaguje tak, jak si Pepa představuje, tedy jako zraněný či rovnou mrtvý. Možná ale jenom Franta necítil zásah, kulička mu lízla jen oblečení nebo pro to má jiné důvody (např. skryté brnění, mutace, je posilněn drogami, má implantát apod.). Místo toho, aby Pepa hned OG začal nadávat, že si Franta neuznává, konfrontuje Frantu IG. To dává Frantovi šanci své jednání IG vysvětlit či poupravit a nevznikají tak další OG konflikty. V případě opakovaných excesů informuje Pepa svého velitele. Pepa je chytrý. Buď jako Pepa.

Váš IG přístup k činnosti vůči jiným postavám či frakcím má buď pozitivní nebo negativní následky. Tento fakt nemusí být patrný hned od začátku, ale může se projevit až v pozdější fázi hry.

Příklad: Pokud obchodníkovi dlužíte peníze, tak se pravděpodobně postará o to, abyste je vrátili. Pokud zabijete rytíře Bratrstva oceli, tak je celkem jisté, že přijde odveta.

Zvažte tedy pečlivě, co ve hře děláte.

Pokračujte dále na Zvyklosti a chování na akci.