Herní systém

Na LARPu je životový systém. K řešení konfliktů se kromě diplomacie používají chladné měkčené zbraně (v postapo žánru), střelné air-softové zbraně a NERF. (vice v Pravidlech)

Na Fallout LARPu využíváme systém založený na volnosti jednání v rámci nastavených mantinelů. Na rozdíl od řízených her, které mají jasný scénář, je tento svět stavěn podobně jako je ten skutečný. Ne vše, co se v něm odehrává, se točí kolem hlavní zápletky. Pracujeme s provázanými příběhovými linkami lineárního charakteru. Hráči jsou díky svým aktivitám ve hře jejími spolutvůrci a dále svým chováním utvářejí nové zápletky. Zároveň mohou vymýšlet a následně vyrábět herní komodity nebo upravovat stávající.

  • Hraje se ve 24 hodin denně (hra tedy běží i v noci).
  • Speciální schopnosti reprezentují tzv. perky. Ty pak hráčům ve hře umožňují např. crafting.

Pokračujte dále na Herní principy.