Merovejové

Merovejové jsou představováni Orgy, kteří skrze ně promlouvají do hry a udávají směr. Hlavou klanu je osoba titulující se jako Boss. Další členové rodiny jsou ostatní organizátoři. Ostatní budou tvořit armádu a vyjednavače.

Merovejové jsou páni pustin a svůj původ odvozují od předválečných byznysmenů 21. století. Nepůsobí na události ve hře přímo, ale skrze hráče – fungují jako záruka stability, rozvoje a bezpečnosti v GW.

Poznávací znak Merovejů je symbol včely.

Skrze Meroveje proudí do hry důležité herní informace. Ty se předávají buď poštou nebo na tzv. Velké radě. Tu svolává Boss a bude se konat každý den v Goodwaters. Zde se budou sdělovat důležité informace a bude to také místo, kde se budou řešit věci veřejné a je to zároveň prostor pro špinavou politiku.

Merovejové se svým názvem odkazují na frantskou panovnickou dynastii díky svým činům, které je s ní spojují. Snaží působit jako spojnice mezi barbarskýmy gangy a civilizovanými společenstvími. Také proto je možné mezi nimi najít lidi všemožného ražení – od nebezpečných intelektuálů po brutální ranaře.

Jsou vládci pustin kolem Goodwaters a i když vládnou na relativně malém území, jejich moc je velká a svým zřízením už připomínají cosi jako stát. 

Pokračujte dále na Goodwaters.