PŘÍBĚH 2019

Fallout LARP je stavěn jako sandbox (tedy pískoviště) s širokou paletou možností co ve hře dělat.

Anotace

Neexistuje zde nic jako jedna hlavní příběhová linka. Je jich několik a žádná není z pohledu organizátorů považována za hlavní nebo vedlejší. Frakce budou plnit frakční příběhové linky podle toho co si napsali do přihlášky. Dále se budou plnit atmosférické příběhové linky, které tvoří páteř hry. Zde se setkáte s politikou, bojem, craftingem a využíváním perků.

Pokud si nebudete vědět rady, jak začít hrát nebo jaký cíl plnit, zmiňte to v přihlášce a organizátoři vám připraví nějakou jednoduchou osobní příběhovou linku.

Role velitele

Velitel frakce je osoba, která vás vede frakčním příběhem a částečně dohlíží na to, aby všichni hráči ve frakci měli co dělat. Velitel je atmosférická postava a je zde pro řešení IG/OG situací (problémů) ve frakci a slouží jako spojka s organizátory. Velitel je proto důležitá osoba a jeho slovo by ve frakci mělo být zákonem.

Rozlišování IG a OG informací

Je možné, že se před hrou dostanete k něčemu, co abyste jako postava neměli vědět. Jak řešit tyto spoilery?

Dobře se zamyslete nad tím, k jakým informacím má vaše postava přístup a podle toho ji upravte, protože např. farmář nebude vědět k čemu se používá Pip-boy, nebude znát kodex Bratrstva oceli nebo co vězí za maskováním Nightkinů. Nepředpokládejte, že vše, co znáte z počítačové předlohy funguje stejně i na larpu. Doporučujeme si projít herní historii a nespoléhat se pouze na to, co znáte z her. 

Pokud před hrou zaslechnete informaci o které víte, že byste ji neměli vědět neoperujte s ní. I když je to těžké, snažte se ji vytěsnit popř. vyhýbat se situacím, kde k tomuto může dojít.

Události v herním světě

Každý z níže vypsaných příběhů představuje úvod k jedné atmosférické příběhové lince, jíž bude ve hře možné řešit jednotlivě i v rámci frakce.

Krvavý baron

V roce 2286 se v Povážské Bystrici chopil nad tamější komunitou vojenský velitel, jenž si zanedlouho vydobyl přezdívku Krvavý baron. Město se posléze přejmenovalo na Baron Town. Od roku 2306 se v regionu, jehož součástí je i Goodwaters, začala šířit panika z toho co bude dál. Je totiž znám svou nenávistí vůči Merovejům, které chce pokořit a přivlastnit si jejich továrnu v Martinu. Do sféry vlivu chce také dostat i samotné Goodwaters a další osady v oblasti až po Slovenský ráj. Od tohoto roku je ze západu hlášen rostoucí politický i vojenský vliv obávaného Krvavého barona. Merovejové jsou nervózní a všimli si toho už i obyvatele města. Co bude dál?

#boj #stealth #výpravy #smrtící prostředí


Revenanti

Někdo by si mohl myslet, že se jedná jen o báchorku na strašení malých dětí, ale opak je pravdou. Kdysi žil v pustinách jeden muž, kterému se stala hrozná křivda. Nikdo už neví jaká, ale byla tak silná, že ho donutila se obklopit podobnými sobě samému a začít vykonávat to čemu později začali říkat Kruciáta. Tento pojem se stal motorem, který je pohání dál v honbě za pomstou. A komu, že se to Revenanti mstí? Z principu celé společnosti za to, že je zavrhla, zatímco každý z nich má ještě své osobní důvody. To je pojítkem držícím celé jejich společenství pohromadě. Nyní se zdá, že ambice jejich vůdce směřují mnohem dále, než je jen honba za pomstou. V pustinách není bezpečno více než kdy jindy. Jsou další, kteří nemají moc rádi Meroveje, protože tvrdí, že to oni stvořili Revenanty. Tito nájezdníci, ale nejsou jen tak obyčejní, jelikož děsí okolí nejen přepady, ale i svým fanatismem.

#boj #stealth #výpravy #smrtící prostředí


Neviditelní supermutanti

V létě roku 2306 přichází ze severu Polska stále více zvěstí od Bratrstva oceli o supermutantech disponujících technologií maskovacího pole. Podle informací, které má v této záležitosti Řád vypovídá, že je zde notná podobnost s tvory, kteří se vyskytují i v USA a zvou se Nightkinové. Jedno je však jisté, objevují se čím dál častěji a stále blíže i ke Goodwaters.

#boj #stealth #výpravy #smrtící prostředí


Technologická horečka

Když po Velké zimě před více jak šedesáti lety vypukla zlatá horečka po technologiích, pro mnohé to znamenalo zisky do té doby nebývalé. Půda byla po desetiletí permanentní zimy na řadě míst nepoužitelná a musela se kultivovat. Zatímco vody přibylo a díky tomu se mohly rozjet takové frakce jako obchodníci s vodou. Každý, kdo tehdy alespoň něco znamenal, začal shánět a hromadit předválečné i technologie. Tato horečka po všem z doby před Válkou co ještě mohlo fungovat, skončila podle některých už před dvaceti lety. Nyní se ale zdá, že touha po artefaktech se opět vkradla do hamižných srdcí těch, kteří už tak vlastní nemalý kus moci.

#boj #crafting #výpravy #smrtící prostředí


Bratrstvo oceli

Ve Far Away Outopostu; táboře Bratrstva Oceli poblíž Goodwaters, se proslýchá že přílišná otevřenost Řádu vůči okolí, je trnem v oku některých starších členů. Neověřené informace hovoří o tom, že základnu má navštívit sám Starší z Kingstownu, aby prověřil zvěsti o supermutantech a pomohl utužit morálku sboru, protože v táboře řádu vzrůstá napětí a nepokoje, které pomalu prosakují i mimo jeho zdi.

#politika


Vault 123

K pokladu uvnitř vaultu, kterým je zakonzervovaná vesmírná loď King Arthur se od roku 2305 nikdo nedostal. Jak to? Není to pro většinu lidí jednoduchá cesta a mnoho lovců pokladů tam za poslední rok zemřelo. Tyto zvěsti drží na uzdě veškeré masové pokusy o proniknutí dovnitř. Prozatím….

#boj #šifry #průzkum 

 


Boj o moc v Goodwaters

V Goodwaters se schyluje k něčemu velkému. Dusno kombinované s horkem letního slunce by se dalo krájet i tupou břitvou. Všichni tak trochu ví, a je to veřejným tajemstvím, že se Merovejci chystají proti Baronovi a nikdo zatím neví, co bude dál. Proslýchá se, že Baronovi špehové tajně upletli spojenectví s Revenanty, zatímco ze severu přichází zabijácká komanda supermutantů bažících po technologii, která by jim zajistila maskování. Lidé se začínají obávat nové války s mutanty jako přede dvěma roky,a ale merovejský Kurátor jakožto hlava města mírní obavy vůdců frakcí a slibuje jim v případě nebezpečí ochranu. Jak moc jsou jeho slova myšlena vážně se lze jen domýšlet. Jisté je jen to, že ten, kdo vlastní moc definuje cíl a tím je právě Kurátor.

#politika


Pokračujte dále na Historie 2019.