Zvyklosti a chování během hry

Jelikož připravujeme Fallout LARP již několik let, vykrystalizovaly za tu dobu určité zvyky, které výrazně vyživují atmosféru postapokalyptického světa a jejich respektování požadujeme od všech účastníků akce.

Patří sem zejména přítomnost fyzického kontaktu mezi hráči. Ten nastává zejména při boji na blízko, ale dochází k němu i mimo něj.

Během LARPu se můžete jako hráči dostat do situace, kdy vás např. někdo lehce přitlačí ke zdi, spoutá vás a omezí na svobodě, popřípadě uvězní. Pokud jste v zajetí, padnete do otroctví nebo jste podrobeni výslechu, počítejte s trochu nevybíravým zacházením, včetně verbálního nátlaku. Mějte však na paměti, že vše se děje pouze IG – tedy uvnitř hry. V krajním případě lze také použít bezpečnostní mechanismy Žlutá pozor a Rudá stop.

Nejzásadnějším aspektem hry je asi smrt postavy – jak k ní může dojít se dočtete v Pravidlech.  

Obecně však platí, že pokud někoho chcete zabít, měli byste k tomu mít důvod. Tím není zlý pohled nebo nedání přednosti při vcházení do dveří, ale například sebeobrana nebo vyhrocené mocenské boje. I když je smrt v Pustině denním chlebem, tak se snažme ji vnímat spíše jako poslední možnost.

Vaše postava může umřít náhle a bez předchozího varování – mějte proto raději v záloze druhou.

Pokračujte dále na Stereotypy podporují hru.