Svět

Píše se rok 2305 a Evropou se již dva roky šíří smrtící epidemie F.E.V. nové generace. Mnozí obyvatelé tuto událost přirovnávají ke středověkým morovým ranám, které často sužovaly starý kontinent. Lidé umírají po tisících a nikomu se zatím nepodařilo najít na zrádnou nemoc, které z jedněch dělá mrtvoly a z druhých mutanty, nějaký účinný lék.

Bratrstvo oceli se sídlem v britském Kingtownu již nějakou dobu hledá vakcínu, leč marně. Východní část Evropy je stále kontrolována jeho jednotkami, zatímco z východu stále přichází komanda supermutantů. Jakoby epidemie F.E.V. nestačila. Do toho se v pustinách rozmohla válka mezi dvěma nájezdnickými gangy; Revenants a Road Pirates, které si jdou tvrdě po krku, čímž přitěžují poklidně žijícím obyvatelům ještě více.

Proslýchá se, že také hledají lék na F.E.V. Někteří také začali v poslední době tvrdit, že na určitých místech pustiny zachytili zvláštní druh rádiového signálu ve kterém se ozývá cosi jako nouzové volání. Podle odhadů zkušených radioamatérů byl ale signál vždy velmi slabý na to, aby se podařilo rozklíčovat obsah sdělení. Tak či onak, život jde v pustině dál a všichni jsou zvědaví, jaké udásloti přinese zítřek.


Pod čarou naleznete odkazy (obrázky) s důležitými dokumenty ohledně historie světa, o epidemii, o lokalitách v pustině a divočině atp. Z tohoto myšlenkového základu pak vychází veškeré reálie samotné hry. Prostudování těchto dokumentů silně doporučujeme.

Pozn.: V některých místech jsme se úplně doslova nedrželi původního lore a některé aspekty jsme naopak přidali. Dokument v .pdf se vám zobrazí po kliknutí na obrázek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pokračujte na Frakce.